I wish I could say that I feel like it is all behind me, but that isn't really true. It is still in my thoughts every single day... But I know You are there. I know You see my tears. I know You hear my prayers. I know You will always be at my side. And all I ask from You is to strengthen my faith for me to handle the struggles in life with the help of Your love.

Tuesday 25 October 2011

Cuti-cuti Singapura - Universal Studio

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakaatuh.

Seronok ke sini. Rasa macam kembali ke zaman budak-budak bila tengok pelbagai karektor kartun ada kat sini. Dapat hilangkan stress jap. Juga dapat lupakan masalah seketika. Kadang-kadang terasa 'over' dari anak-anak pulak!

Macam nak naik flying saucer lak!


Kawasan di sekitar pintu masuk


Masuk saja, lori pop corn ini mencuri perhatian!


Istana Shrek dan Princess Fiona

Puss in the boots
Persembahan 60an yang menceriakan
Tak sangka tergamak anak-anakku menaikinya!
Underworld performance... the best!
Entrance of the Jurassic World
Terasa berada dizaman silam
Pokok berbuahkan gula-gula

 

No comments:

Post a Comment