I wish I could say that I feel like it is all behind me, but that isn't really true. It is still in my thoughts every single day... But I know You are there. I know You see my tears. I know You hear my prayers. I know You will always be at my side. And all I ask from You is to strengthen my faith for me to handle the struggles in life with the help of Your love.

Sunday 23 October 2011

Sis? Auntie?

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakaatuh.

Walau dah berpuluh tahun meninggalkan zaman persekolahan namun semangat srikandi tetap ada. Bila tahu STF turut serta dalam 1st puteri NS 7's International Hockey, cepat cepat berita disebarkan pada srikandi yang lain. Walau tak ramai yang dapat datang, semangat dikirim kepada kami. TF Striders tak berjaya tapi bertemu srikandi yang lain sangat menyeronokkan. Super senior sempat berpesan pada super juniors ' Panggil sis ye, not aunty!'.

Super seniors dengan super juniors

Cepat! Cepat!


No comments:

Post a Comment