I wish I could say that I feel like it is all behind me, but that isn't really true. It is still in my thoughts every single day... But I know You are there. I know You see my tears. I know You hear my prayers. I know You will always be at my side. And all I ask from You is to strengthen my faith for me to handle the struggles in life with the help of Your love.

Saturday 22 December 2012

Langkawi - Gua Buaya

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakaatuh

Perjalanan kami seterusnya menuju ke Gua Buaya. Menurut kata pemandu bot, gua ini dahulunya memang menjadi sarang buaya tapi kini tidak lagi. Kalaulah tiba-tiba muncul buaya dalam gua ini?!!


Menghampiri Gua Buaya


Ada bot yang baru keluar dari laluan sebelah satu lagi


Kami terpaksa menunggu 5 bot keluar sebelum kami berpeluang memasuki gua ini. Hmmm... patut dijadikan laluan sehala atau pasangkan saja traffic light kat sini! He...he...


Pintu masuk gua


Hebat pemandu bot.. dapat mengemudi dalam laluan yang sempit dan rendah


Menghampiri jalan keluar


Satu bot telah keluar, kini giliran kami pula untuk meneruskan pengembaraan menyusuri Sungai Kilim




No comments:

Post a Comment